Jaapaan

Alla inlägg under mars 2012

Av amanda Jankoloko - 12 mars 2012 19:44

jag tror jag kommer ha en lång bloggpaus nu.. 



varför nu , jag saknar dig.♥

Av amanda Jankoloko - 3 mars 2012 03:45

Hejsan alla ! C: Asså jo jag har inte bloggat på en månad eller mer för att min mormor blev sjuk , fst hon är bra nu igen (y). Som sagt kommer jag kommaigång igen med bloggandet fast först köpa internet till min surfplatta, för mitt gick isönder och är så klantig så.. xd men nu måste jag gå och göra pannkakor för är bara sugen på de sen så ska jag o mammsen ut och shoppa idag igen :D. Denna gången så ska jag ta foto med antigen surfplattan eller on My Phone ^^. Jag tror att mamma och mormor planerade att vi skulle på en resterang , fett grymt ju ! Sen så ska vi till USA nästa vecka , läänktar fick en fråga häromdan om hur jag hann med skola , har hemmaskola Asså är hemma och får en lärare här ;). Just nu har jag ingen lägga ut bild men det kommer senare idag jue ! Ses

Tidigare månad - Senare månad

Fakta om mig c:


Kon'nichiwa !
jag heter amanda jah kommer ifrån Japan och är 13 ska fylla 14 .
Denna bloggen kommer handla om japan !
Det kommer komma bilder osv..
min vardag kommer också vara med ;)
De bilder som kommer komma up på bloggen är inte jag !
Sayō

Tveka inte att fråga ^^!

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket land ? c:
 Japan c;
 Kina c:
 Korea^_^
 Thailand >.
 Sydkorea ^^

Kalender c;

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sverige


Ovido - Quiz & Flashcards