Jaapaan

Alla inlägg under november 2011

Av amanda Jankoloko - 28 november 2011 16:30

Hello alla ! c:


Imorron åker man till thi ! :D . Mamma har saknat mig nu dom här dagarna sist jag var där xd .

Men fina pappa kom hem med en ipaad 2 och min iphone 4s välkommen hem ! Taaaack pappa ! (L)

tog en snabb bild på ipaden ^^


 



men jag måste draaaa ses !


( pappa tog


Av amanda Jankoloko - 27 november 2011 12:47

Vill ni vara med på tävling i min blogg och vinna chansen att jag ska länka ut din blogg på min blogg  ( har 50läsare var dag) ?

Då ska ni titta nedanför ^^..

 


Lycka till c: <3

Av amanda Jankoloko - 27 november 2011 12:32

Godmorron för mig xd !


Jo nu har jag kämpat att få in två bilder på datorn och jag lyckades ! :D

Gud vad gött ! (Y)


Dessa  bilder är ifrån min mormors trädgård;


Denna tog mormor på sin egen kamera kunde inte förminska den :/ ;

 

 

Denna tog jag ! :D  Fett nöjd^^



Men nu annars så är det storm i gbg ..


Ska ha tävling senare idag (Y) §


Heejdå !

Av amanda Jankoloko - 26 november 2011 14:54

Hehe aa jag glömde säga att mammis köpte en kamera till mig c; låter kanske lite skrytsamt men vill inte  göra det mot den linjen ;) !

Älskaar färgerna på den ^^


så här ser den ut ;

 


Kan ju inte ladda upp bilder på min dator så  vi får fixa en ''äkta'' bild när jag får en ny dator ! :)


Sayōnara  !!^^!!



Av amanda Jankoloko - 26 november 2011 14:20

Ja tusen förlåt ! 

Har ju varit i japan ett tag nu och hälsat på mammis , sen så var det komma igen med plugget ..

Jaja var jag i shlm o handla lite om ett litet tag drar vi till Gbg ^^ . Ska jag säga varför , jag gör det ändå xd

Jo för titta min mamma bor i Gbg, min pappa bor där :) . Mina förelder är altså bor inte ihop då :p 


Ja det var fett grymt i japan ! , nya saker .. äntiligen ! c:


Bilder kanske kommer senare !


Dagens lååååt :


SONYELAMII . !


Av amanda Jankoloko - 12 november 2011 12:17

Heellu ^^

Jo jag heter amanda och jag har gjort en japansk bogg om man ska säga så ^^

Jag kommer ifrån japan och är 13 ska fylla 14 c: .

På denna bloggen kommer jag inte lälgga ut bilder på mig själv utan på andra ocksånt :) 

Jag lägger ut vissa spc styler som dom har i japan också !


Nuu måste jag fixa vi headern ;p 


Jag gör ett inlägg senare !   

Tidigare månad - Senare månad

Fakta om mig c:


Kon'nichiwa !
jag heter amanda jah kommer ifrån Japan och är 13 ska fylla 14 .
Denna bloggen kommer handla om japan !
Det kommer komma bilder osv..
min vardag kommer också vara med ;)
De bilder som kommer komma up på bloggen är inte jag !
Sayō

Tveka inte att fråga ^^!

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket land ? c:
 Japan c;
 Kina c:
 Korea^_^
 Thailand >.
 Sydkorea ^^

Kalender c;

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sverige


Ovido - Quiz & Flashcards