Jaapaan

Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

Rubrik saknas

Av amanda Jankoloko - 16 januari 2012 19:18

Detta inlägget blev på ipaden och det är överhettigt här ! Jag och mamma och några kompisar till henna ska ut och äta på en resturang vid ett hav asså Gud vad mysigt tycker jag iaf c: Jag har bara varit vid vår pool hela dan skööönt ^^ Tittar på pokemon on the tv now xd . Nej nu måste jag tá och göra vid mig så Inget mer bloggande ikväll bara så n viste :p Heeejdå

 
 
midnightsblue ♥

midnightsblue ♥

20 januari 2012 22:37

Har bytt bloggnamn ( igen ) HAHAHA , nu kanske du hittar mig lite lättare ^.^ Hoppas att du har haft en underbar dag med din familj & vänner :)

http://ohmygaaash.bloggplatsen.se

amanda Jankoloko

22 januari 2012 02:34

haha keey ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda Jankoloko - 12 mars 2012 19:44

jag tror jag kommer ha en lång bloggpaus nu..      varför nu , jag saknar dig.♥ ...

Av amanda Jankoloko - 3 mars 2012 03:45

Hejsan alla ! C: Asså jo jag har inte bloggat på en månad eller mer för att min mormor blev sjuk , fst hon är bra nu igen (y). Som sagt kommer jag kommaigång igen med bloggandet fast först köpa internet till min surfplatta, för mitt gick isönder och ...

Av amanda Jankoloko - 15 januari 2012 21:09

Jo lilla jag är trött nu ! Klockan är ju också mycket här faktiskt tjugo över 3 på natten ^^ . Jag var ute och handlade lite i stan idag kameran funkade inte så jag fick ta google bilder.. :/ Men vill ju visa vad jag köpte om ni vill veta :)   ...

Av amanda Jankoloko - 14 januari 2012 23:16


Hejhej bloggen C: !    Amanda är tillbaka  . Jag har varit i thi ungefär 2 månader eller mer ;p , jag trivs här ! Tror jag kanske stannar här förevigt :). Jag tycker det låter toppen för mig själv har ju pratat med pappsen om det han tyckte att d...

Av amanda Jankoloko - 28 november 2011 16:30

Hello alla ! c:   Imorron åker man till thi ! :D . Mamma har saknat mig nu dom här dagarna sist jag var där xd . Men fina pappa kom hem med en ipaad 2 och min iphone 4s välkommen hem ! Taaaack pappa ! (L) tog en snabb bild på ipaden ^^   ...

Fakta om mig c:


Kon'nichiwa !
jag heter amanda jah kommer ifrån Japan och är 13 ska fylla 14 .
Denna bloggen kommer handla om japan !
Det kommer komma bilder osv..
min vardag kommer också vara med ;)
De bilder som kommer komma up på bloggen är inte jag !
Sayō

Tveka inte att fråga ^^!

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket land ? c:
 Japan c;
 Kina c:
 Korea^_^
 Thailand >.
 Sydkorea ^^

Kalender c;

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sverige


Ovido - Quiz & Flashcards